WTF Vodafone ?!?!
Detin doua abonamente pe firma la Vodafone. Desi nu sunt cele mai scumpe (cred ca impreuna sunt undeva la 20 euro ambele) sunt totusi doua. Si unul din abonamente are mai bine de 10 ani in reteaua Vodafone. De aceea ma asteptam sa fiu tratat altfel de cei de la relatii cu clientii, mai ales pentru acst abonament atat de vechi in retea.
Ca si oferta, ultima data, cei de la Vodafone mi-au oferit o optiune de internet pe mobil gratis pentru a prelungi abonamentul. Asta se intampla acum un an sau doi. Nu mai stiu. Anul acesta in august s-a terminat iar perioada contractuala la abonamentul mai vechi. Si i-am sunat. Se pare ca e o mare chestie oferta pe care o am eu si ca faptul ca i-am sunat sa-i intreb ce-mi ofera pentru prelungirea abonamentului i-a deranjat maxim. Dar sa vedeti ce m-a deranjat pe mine mai tare.
Nu am sunat ca sa negociez ca la piata, pur si simplu vroiam sa stiu daca imi pot oferi ceva mai bun. Mi s-a spus ca nu mi se poate oferi nimic mai bun. Siiiii … colac peste pupaza, cica trebuie sa declar telefonic ca sunt de acord cu prelungirea abonamentului daca mai vreau oferta pe care deja o aveam. Pai cum vine asta ?!?! Eu va sun si voi ma anuntati ca trebuie sa prelungesc abonamentul ? No thanks.
I-am zis tipei ca nu vreau sa prelungesc abonamentul, adica vreau sa raman asa cu el, in afara perioadei contractuale, poate vor avea cei de la Orange o oferta mai buna. Pun pariu ca nu ati ghici in veci replica angajatei Vodafone. Eu sincer am facut o pauza in momentul ala daca imi aduc bine aminte. Nu-mi venea sa cred ce aud. Ei bine, replica a fost : “Ei da, duceti-va sa dati banii la Orange !”.
Deci eram blocat. WTF ?!?! Am terminat discutia cu persoana respectiva si am ramas in urma ei cu un gust amar. Nu am prelungit abonamentul si nici nu m-am portat … inca.
In alta ordine de idei, nu pot sa inteleg absolut deloc logica celor de la Vodafone, Orange & co. Esti client nou ? Ia de aici super preturi, super oferte. Esti deja client ? Vrei acelasi tratament ca si un client nou ? Fii serios. Pe tine te-am prostit deja, nu mai pupi tu preturile alea. Si nu inteleg, mai ales acum, de cand cu portabilitatea.
Acum vreo 8 ani am lucrat la un dealer Vodafone. Intamplarea a facut sa vorbesc cu o persoana din conducere de curand si mi-a spus ca nici macar dealerii nu au parte de un tratament diferit. Ca s-au taiat comisioanele cu zeci de procente in ultimii ani, si nu numai la Vodafone, ci si la Orange. Comunicarea intre operator si dealeri e la pamant, trebuie sa suni de mai multe ori pana dai de un operator mai destupat la minte sa le rezolve o problema simpla.
Sunt curios si eu, o fi replica aia in vreun manual ? Le-au scazut salariile la operatori, astia au plecat si au angajat in loc vanzatoare de la taraba din piata ? Care e faza ? Cum e posibil sa incerci sa ma prostesti sa prelungesc abonamentul fara vreo oferta noua si apoi sa scoti replica asta ? Voi ati mai auzit de asa ceva ?