Millennium Bank fail !
Cand am vazut prima data reclama la Millennium Bank nu mi-a inspirat deloc incredere. Pe parcurs insa m-au pacalit. Am devenit clientul lor de prin iunie anul asta, dat fiind ca au dobanzi bune la lei. Faorte amabili angajatii, si cei din banca, si cei din call center.
Cel putin cel de la banca a fost atat de amabil incat m-a recomandat si unui agent de asigurari care m-a sunat sa-mi ofere niste produse Generali … foarte amabili.
In fine, pt. 3 lei la Millennium Bank primesti cont si internet banking. Nu e mult si totul pare ok. Am intrat si eu ca omul pe net. Mi-am vazut depozitele … totul e perfect. Apoi m-am uitat sa vad daca pot face tranzactii. Si nu putem pentru ca pentru a face tranzactii iti mai trebuie o parola generata automat de ATM. Ok zic … lasa ca o iau. Si am luat-o pe 22 sept. Vin acasa si ma loghez. Imi apare ca trebuie sa schimb parola aceea generata automat. Ok, si dau sa o schimb. La sfarsit imi da eroarea **. Mi-am zis ca ori am gresit eu ceva ori sistemul nu e in apele lui si abandonez ideea pe moment ca oricum aveam treaba.
Azi incerc acelasi lucru, dau sa schimb parola si la fel eroarea **. Faza e ca nu mai am acces in cont nici cat aveam inainte pentru ca dupa eroare esti delogat. Asa ca ii sun pe copii.
Dupa cateva cuvinte, tipa de la call center, foarte amabila dealtfel, imi explica faptul ca problema e cunoscuta si se lucreaza.
Bai frate, pai daca prin absurd, sistemul s-a stricat in ziua cand am luat eu parola prima data, adica pe 22, tot e mai mult de o saptamana de atunci si voi nu ati rezolvat problema. Adica voi vindeti un serviciu care nu functioneaza.
Whatever, doar traim in Romanik